Saturday, February 21, 2009

ceritera 21/02/09.

I went out with my friends today. Fara,Iza and Ainee. We did not managed to bluetooth pictures that we snapped just now. I went there quite late,around 2pm. Then, we went bowling. We played only one game, which I thought was not enough. Hehee :D Then, Ainee had to go to the Railway Station to send her friend, so she left her part for us to continue playing. Entah macamana, when each one of us mainkan her part, boleh pulak strike and spare ? Bila main untuk diri sendiri masuk longkang. Oh, note to Ainee. I contributed to your strike tadi ok ? And your overall score was 100. Tadi lupa nak bagitahu. Hahaha. Then, we all jalan-jalan around jj. And I finally found my white half cardigan, the type yang I nak cari selama ni. So now, tinggal the green one je yang tak jumpa lagi. The best part was jalan-jalan,trying on shoes with Fara and Iza. Dah lama tak jumpa Fara. I miss her a LOT!! Hopefully cepat lahhh minah tu kahwin. hehe :p
As for Iza, I am so glad to see her again ! But next month she's flying back to Jakarta again. Hope things will be okay for her there. A few more years, and she'll become a dentist. That time,confirm daku hustle for free braces ! Selamba badak aku jee :D
Then, Fara and Iza pun balik lahh. *sobs* sedih lah pulak kan. Hahaha.
Lepas Fara and Iza balik, we had to go tolong Konisak ambik gambar bakery tu. Skali tgh ambik gmbr bakery for her assignment tu, adalah makcik yg keje kat bakery tu datang tegur kitorang cakap by right tak boleh ambik gmbr. Gue agak panas hati jugaklah. But, kitorang layankan je. So, kitorang pun delete lahh gambar tu. Sungguh agak bengong jugaklah. :P
Lepas tu...
The best and the funniest part terjadi!
I sepatutnya balik dgn Ainee. Minah tu pulak terlupa nak tutup lampu kereta dia. So, bile nak start enjin, enjin tak boleh hidup. Then, kereta pulakk berbunyi sakan. Time tu lah kluar macam2 teori bengong dari kepala otak aku ni. Batt kereta weak. So, Ainee pun call lah adik dia suruh datang. Serious aku gelak sakan tadi tengok dua beradik ni. Comel gila dorg. And fyi ! Kitorang tolak kereta dia sama2 ok tadi ? Menyesal tak suruh orang ambik gambar. Serious lawak kot. First time kena tolak kereta. Nasib baiklah kereta tu hidup jugak akhirnya. ;)
So, summing up...
Hari hangout yang unusual but super funny!

7 comments:

Unknown said...

Aha which one is the best part?Masa kena tolak kereta kan?Aiyo kesian kalian.Best gak tu pengalaman :)

zaza. said...

Hahaha. Tapi best and funny.
If u ada,confirm u akan gelak mengekek :P

sweaty_sensitive said...

hahaha zati x sngke lak tgh best2
ending ko kne tolak kete.. hehe
kete tu rosak kt ne wey??
then korg g bakery mne?? tngkp gmbr pun x leh lak tu??

zaza. said...

haha.
tau takpe. kete tu rosak and tak boleh start dekat jj punya parking lot. ;p
bakery yg dlm jj tu.
myb dia perasan kot sbb camera ada flash.

Ainee Cumi said...

wei malu dowhh...
ahahhaha u ni zaza...
ahahaha dats the funniest part and the best part kan zaza...
ahahhahaha!!!
mmg will be kept in memory for ever r..
ahahhahaha!!
wugi r u tade qis~~

Ainee Cumi said...

ehh lupe nk cakap..
zaza pas ni kiter kua n tolak kete lg k!!

zaza. said...

hahaha.
tau takpe! memory gilee.
first experience I tolak kete.
baru adventure :D
hahahaaaaaaaaaaaaa.
alriteee.
kali ni kita tolak jauh le sikit. smpi ke coffee bean pulak. LOL